Geen wifi!

27 mei 2014 - Mostar, Bosnië en Herzegovina

Allereerst mijn excuses voor dit late bericht. De school waar ik momenteel zit heeft betere wifi dan Lisičići, de plaats waar we logeren.

We hebben inmiddels de busreis al achter de rug, 27 uur lang door Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië en door Bosnië gereden. We hebben door de overstromingen een omweg moeten nemen via Kroatië via Sagreb richting Split. De overstromingen zorgde er namelijk voor dat de mijnen en bermbommen langs de weg gingen drijven en op de weg terecht kwamen. Dus zijn we via een nieuwe grensovergang Bosnië binnengereden naar Mostar en toen naar de plaats waar we logeren, namelijk Lisičići.

Na een leuke avond met zwemmen in het meer, vreemd maar lekker avondeten en het spel 'Weerwolven' ben ik in mijn bed gestapt.

De kamer waar ik zit met vier andere jongens is goed, we zitten op een prachtige locatie en met een leuke groep!

De volgende dag hebben we de school bekeken en zijn we een halve dag aan het werk geweest met schuren, plamuren, en schilderen. Zelf zit ik in een groepje die de kleedkamers bij de gymzaal opknapt. De foto's hiervan volgen nog.

Op dit moment zit ik in Salakovac, in een lokaal van de school die we opknappen. Hier hebben ICT Studenten namelijk vorig jaar internet aangelegd, dus nu kan ik het verhaal schrijven en online zetten.

Later verzamel ik alle leuke foto's en zet ik die op deze reislog, dus kom zeker terug voor een vervolg verhaal!